Politika kvaliteta Instituta za hidrotehniku
Imajući u vidu da je kvalitet procesa rada i poslovanja najvažniji faktor konkurentnosti i uspješnosti na tržištu, mi težimo ka dostizanju poslovne izvrsnosti, koja će biti prepoznata od strane naših klijenata i šire društvene zajednice.
Stoga svoju politiku kvaliteta zasnivamo na sljedećem:
- Svakom klijentu pristupati jednako profesionalno i kroz komunikaciju raditi na prepoznavanju njegovih tekućih i budućih potreba, interesa i očekivanja;
- Osigurati zadovoljstvo klijenta pruženim rješenjima koja ispunjavaju, i tamo gdje je to moguće, nadilaze njegova očekivanja;
- Realizirati usluge u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima, tehničkim standardima i najboljom raspoloživom poslovnom praksom;
- Aktivno planirati i efikasno koristiti raspoložive kadrovske, tehničke i materijalne resurse, te tako zadržati fleksibilnu i dinamičnu organizaciju kod formiranja projektnih timova;
- Razvijati i poticati naučno-istraživački rad, koristiti napredne tehnologije, te raditi na primjeni rezultata u praksi, za dobrobit društvene zajednice;
- Pratiti dostignuća iz relevantnih naučnih oblasti, razvijati i usavršavati nastavne kadrove i aktivno učestvovati u nastavno-obrazovnom procesu, koristeći najsavremenije metode i učila;
- Jačati ljudske resurse kroz prijenos znanja mlađim generacijama zaposlenih istraživača i ostalih, te poticati kontinuirano usavršavanje u struci;
- Omogućiti svakom pojedincu u organizaciji da napreduje prema ostvarenim rezultatima, te na adekvatne načine motivirati zaposlenike da postižu bolje rezultate;
- Periodično analizirati napredovanje zaposlenika i postignute rezultate, sistemski prepoznavati mogućnosti i stalno poticati razvoj kadrova i poboljšanje kvaliteta usluga.